Uitgifte kleding en materialen

Op 15 augustus is de uitgifte van kleding en materialen. Op die dag moeten alle teams de wedstrijdkleding en overige kleding (inloop- en presentatiekleding en kleding van de trainers/leiders) ophalen. Ook moeten de materialen opgehaald worden.

Er is in verband met Corona een aangepaste planning gemaakt voor de innamedag. Deze loopt van 9.00 – 11.30 waarbij per time-slot van 15 minuten 3 teams geholpen kunnen worden met de uitgifte van de kleding en de materialen. Ook is er in de kantine een uitgiftepunt voor kleding van de trainers/leiders. Heb je als trainer nog kleding van het vorige seizoen dan hoef je geen nieuwe kleding op te halen. Let op: omdat we niet precies weten wie kleding nodig heeft kan het zijn dat kleding voor trainers niet in alle gevallen op voorraad is. We zorgen dan dat het nageleverd wordt. Het uitgiftepunt voor de materialen is in het kleedkamergebouw.

De planning per team is als bijlage meegezonden.

  • Het is belangrijk om de volgende instructies goed na te leven:
  •  Houd overal binnen en buiten rekening met 1.5 meter afstand!
  •  Kom op het moment dat jouw team is ingepland. Je kunt via de normale ingang de kantine inlopen. Als er nog een team bij het betreffende innamepunt aanwezig is wacht dan buiten totdat het team klaar is.
  • Zorg dat alle trainers/leiders per team aanwezig zijn. Indien dit niet mogelijk is regel dan dat in ieder geval 1 persoon de teamtas en de materialen in ontvangst neemt.
  • Kan niemand van jouw team op 15 augustus aanwezig zijn neem dan contact op met Michel Kolman via michelkolman@planet.nl. Let op: doe er alles aan om op het geplande moment te komen zodat we zoveel mogelijk op die dag kunnen afhandelen.

Zie hier de planning

  • Hoofdsponsor

  • Subsponsor