Inname kleding en materialen

In tegenstelling tot een eerder bericht worden kleding en materialen niet ingenomen op 8 juni maar op de datums zoals genoemd hieronder.
Op de genoemde data moeten trainers/leiders de teamtas met wedstrijdkleding inleveren en de materialen die voor de trainingen beschikbaar zijn gesteld.

Ook moeten alle trainers/leiders die kleding van de club hebben waar de logo’s van KK&K, Voortman en Foliefant op staan deze kleding inleveren! Het betreft een trainingspak, trui en all-seasonjas.

We vragen jullie om vooraf voor de wedstrijdkleding/teamtas al het bijgevoegde formulier in te vullen. Je kunt daarop invullen welke artikelen ontbreken. Op deze manier kunnen we de zaken sneller afhandelen. Ontbrekende artikelen moeten direct afgerekend worden volgens de prijzen zoals die zijn vermeld op het formulier.

Inleverdata:

11 juni van 19.00 – 21.00 kantine Hulzense Boys: download hier het innameformulier
Mini’s, JO-8 t/m JO15 + MO13 en MO15
Leiders/trainers van deze elftallen leveren hun clubkleding in

13 juni van 19.00 – 21.00 kantine Hulzense Boys: download hier het innameformulier
JO-17, JO-19, MO17, senioren 2,3,4,5,6, 35+
Leiders/trainers van deze elftallen leveren hun clubkleding in

Let op: er is geen andere gelegenheid om de kleding en materialen in te leveren. Als je zelf niet kunt, vraag dan iemand anders om de spullen in te leveren. Mocht er toch een probleem zijn m.b.t. het inleveren laat het dan vooraf weten aan:

Michel Kolman via michelkolman@planet.nl voor de kleding
Marco Overkamp via marco.overkamp@hotmail.com voor de materialen

  • Hoofdsponsor

  • Subsponsor