Kledinginname 

Zaterdag 3 juli is gepland om de wedstrijdkleding, inloop- en presentatiekleding van de club en kleding van leiders&trainers in te leveren. Omdat de kleding na dit seizoen niet meer gebruikt wordt en er dit jaar nauwelijks gevoetbald is houden we het simpel: inleveren van de teamtas en de kleding van leiders&trainers is voldoende. We doen verder geen check dus er hoeft vooraf ook geen inventarisatieformulier ingeleverd te worden. Wel dient natuurlijk alle kleding netjes ingeleverd te worden!
Het volgende schema wordt gehanteerd, waarbij zowel de teamtas als de kleding van de leiders en trainers op dat tijdstip ingeleverd moet worden.
Jeugd 
Mini’s, JO8 – JO9 van 9.00 – 9.15
JO10 – JO11 van 9.15 – 9.30
JO13-JO15 van 9.30 – 9.45
MO13-MO15 van 9.45 – 10.00
JO17-JO19 van 10.00 – 10.15
MO17-MO19 van 10.15 – 10.30
===============
Senioren 
3e en 4e van 10.30 – 10.45
5e en 6e van 10.45 – 11.00
7e en 35+ van 11.00 – 11.15
Zowel Vrouwen 1 als Mannen 1 en 2 kunnen de kleding voorlopig in bezit houden. 
 
Zorg ervoor dat er in ieder geval iemand van het team de tas en de leiders/trainerskleding inlevert. Als je als leider/trainer niet kunt zorg dan voor vervanging. Alleen bij uitzondering kun je een andere afspraak maken. In dat geval kun je contact opnemen via michelkolman@planet.nl 
  • Hoofdsponsor

  • Subsponsor